Islamic Widget

Latest Update

15 June 2011

Fuhh...

Fuh fuh fuh....
haih... dah berdebu Hut aku ni haa...
ups....
Salaammmmm untuk you all yang sudi baca blog i ni k..=)
Rasanya lama jugak Hut ni dibiarkan sepi...
hehehe...
kadang2 teringin jugak nak update blog ni haa...
tapi entahlah... rasa malas tu melebihi dari rajin +++ line intenet yang macam **** hahaha...
sabar jerlah...

HUrmmm... semenjak dua menjak menjadi penganggur sepi ni...
aku mula risau...
hu3...
bila la aku akan dapat kerja ni ah...
aduhhh....
aku dah cuba untuk meyakinkan diri aku untuk rajin apply job yang berkaitan dengan course yang aku ambik...
tapi... aku takut aku tak selesa(maksud aku...aku x nak buat kerja yang aku x minat atau dalam kata lain terpaksa....)...hu3...
Sekarang yang terlintas di fikiran hanyalah untuk menjadi seorang pendidik... TAPI....\mampu ke??? hehehehe
last few days, aku ada jumpa my cuzzy...
dia suruh aku apply jadi lecturer kat Cosmopoint...
Aduh... Lecturer??? mampukah aku mengajar budak2 tua ni...aduiii....
entahlah...
On behalf my mum pulak...
she ask me to apply the KPLI...
ho3...
sekarang aku pown da pening...ada gak apply kat jobs malaysia... tapiiii tu ar...
xde yang mengena pown... haih...
apalah nasib....
tak apalah... sabar jek lah kan....
hehehhe.... 
tu baru part cari kerja...
others activity aku....
BABY SITTER... hahahaha
aduh....
cakap pasal jaga bebudak ni...
huhu...seriously memang penat layan kerenah diowang...
hahahaha..tambahan lagi aku ni jenis yang kurang kesabaran sikit...
at last... aku gaduh dengan diowang....
hahahahahaha...pening mak aku tengok perangai aku camni...
hahahah nak buat camana... kasih sayang yang dulu untuk aku kini dah menjadi hak milik cucu-cucu dia...
sabor jerla... hahahah tapi tak jeles pun...
honestly...budak2 memang sangat comel dan tiba2 teringin nak anak sendiri... hahahaahha gila....
p/s; sape nak jadi ayah untuk anak aku sila contact aku yer....(gurauan semata-mata)
hahahah gila....
tak tefikir lagi untuk berumah tangga oi...
just teringin nak ada anak sendiri jek... haisy haisy merapu jek...=)...

Semenjak aku balik kampung ni.. giler jarang aku kuar gi pekan...
hahahaha malas...
and at the same time...
takut terserempak ngan someone... hahahaha...
x mau cerita lama kembali lagi... hehehehe...
i forget about him already..dun want to see him anymore...Hopefully...

Fuhhh... 
lagi satu sekarang ni aku macam ketandusan idea la...
my novel x proceed2 lagi...
dah terhenti separuh jalan...aduh...
bila lah idea ni nak datang semula...
dah lama sangat ditinggalkan novel aku tu... adoi...
entah ape yang akan terjadi ngan nasib Hasya Faqihah, Hadeef Adhwan dan Hazeef Awsam tu...
sama-sama lah kita tunggu kesinambungan idea2 yang bakal muncul nanti eh...

rugi rasanya bila idea datang mencurah-curah tapi tidak mempunyai pen dan kertas di tangan... 
seolah-olah mencurahkan air ke daun keladi... 
idea keluar mencurah2 dan kemudian habis macam tu saja... aarghhhhhh....

sekarang ni pown da tak tau nak mengarut apa...hehehe...
dah ngantuk ni...
see u in the next entry soon k... bubbye...
salammmmmm

2 comments:

NurulAini said...

Ja, ko karang novel tulis by hand ye..Rajinnya..~❤ Ja, xsabar tunggu novel ko..I'm waiting for that..:)

♥ JaJaHuT ♥ said...

hahahaha... Tu kiasan je tu hahaha... Yerp...in process yang oi...tah bile nk smbg...xde mud ag ni hahaha