Islamic Widget

Latest Update

03 February 2011

~Suami Idaman Aku~

Weehuu...SAlam...
Hye suma.. baru berkesempatan nak update blog..
Entry kali ni nak cerita pasal Suami Idaman Aku...
Hihi... (ni semua gara-gara mimpiku yang ala-ala emak kahwinkan aku hahaha)
worst dream ever!!! hahahaha

Oke-oke balik kepada topik ni...
Hurmm... Suami Idaman Aku...
Camana eh???;-)

Heee..Tengok kat bawah... ni salah sorang mamat yang aku shuke sangat..heeee

Carlos Vela...phewitttt

Haha... ada x lelaki macho mcm carlos vela kat malaysia ni???

kalau ada let me know  yer.. hihihi..gatal2...hee

Gurau je la=p
hehehehe...

Okelah... Let's check it out Suami Idaman Aku!=*


♥ Tua setahun-5 tahun dari aku.. tak nak la yang tua sangat..heee
♥ Lelaki tu mestilah baik ;-).. at least tahu agama dan mengaplikasikan dalam kehidupan sehariannya dan yang paling penting boleh membimbing aku..
♥ Sedap mata memandang...tak hensem macam carlos vela pun tak apa..;-)
♥ Kalau boleh biarlah seorang yang berilmu dan berkerjaya(bukanlah yang terlalu pandai, tapi sekurang-kurangnya ada masa depan & pandai rancang masa depan,Dia tau apa nak buat dalam jangka masa yang pendek & panjang)...
p/s; Lelaki yang bijak@pandai belajar tak semestinya bijak untuk merancang masa depan...=)
♥ tak nak lelaki dari golongan yang kaya-raya..kalu boleh hidup sederhana jer... Kalau pun dia kaya biarlah dari hasil usaha dia sendiri..=)
p/s; haha terbalik pulak aku ni kan, selalunya perempuan nak yang kaya-raya...
Hehe.. aku bukannya apa, aku ni orang kampung, kang kalau pilih yang kaya-raya duit bapak dia, datang kampung aku tak boleh hidup lak...dah terbiasa hidup senang lenang..nak masuk hutan,buat kerja kebun pun tak reti... susah aku nanti...=p
♥ Tak nak yang terlalu boros coz aku boros.. kang dua2 boros, beras pun tak mampu nak beli..hihihi
He's a family man... maksud aku kat sini, dia adalah seorang yang mementingkan keluarga... apa-apa yang dia buat pun family first...Especially cara dia treat mak & saudara perempuan dia.. Kalau dia layan elok, eloklah dia layan aku nanti..tak adalah episod-episod pengabaian berlaku di hari mendatang=)
♥ Seorang yang penyabar... Harus!!!Sebab aku kurang sabar.. hahaha
♥ Seorang yang gentleman...nice!
♥ Seorang yang kurang sikit bercakap tapi kelakar(bukan la sampai jadi clown)...
P/s; camana tu eh??? aku tak nak la dia kepoh sangat..ala kadar sudah..kalau banyak sangat cakap kang perempuan suka kat dia..hahaha alaa asalkan aku tak rasa sunyi dan tak bosan ok la tu kot...hi3.Komunikasi itu penting!!=)
Seorang yang boleh layan hobi aku...hahahahaha
P/s; sudah tentunya layan novel..ngeee... tak suruh dia baca sama tapi tak nak lah dia marah aku bila aku melayan hobi aku kan..heeeee
♥Apa lagi eh??banyak lagi ni, tapi idea tak datang la pulak petang-petang ni...heee
 urmm okelah, kesimpulannya, Aku teringin nak dapat suami yang boleh menerima aku seadanya, terima family aku seadanya, dapat menerima kekurangan dan kelebihan aku, dapat menjadi seorang penasihat yang baik untuk aku, dapat membimbing aku, dapat menjadi seorang anak,suami dan ayah yang baik, serta dapat menjadi sahabat tersayang aku sehingga ke akhir hayat aku...=)
nak yang real ponye bole???=)

Doakan aku ye!!! Tenkiu...;-)heee

MOOD: HAHAHAHA

No comments: