Islamic Widget

Latest Update

18 July 2010

Some Nyce Words

Salaaam....

Early in da morning I was juz post something bout my relationship...
huhuhu... It was hurt me ryte...
But after I've do read some article.. I've found these nyce words...

" Jika Allah datangkan kesedaran dalam diri supaya meninggalkan cinta seorang lelaki, bermakna Allah mahu kita kembali dijagaNya. Mengapa masih ragu-ragu? "


See..
Allah really loves all his Umat since 'We' as his slave never forget about Him...
Maybe...
Now is da tym for me to get close, closer n closest wif him...
Insya Allah...

Setiap dari kita diciptakan dengan takdir hidup yang berlainan...
Mungkin jalan cerita hidupku sedikit membosankan sebelum aku mengecap kebahagiaan yang ditakdirkan oleh-Nya buat diriku...
Aku akan sentiasa berdoa agar sentiasa berada di bawah lindungan-NYa..


" Perempuan yang suci ialah perempuan yang dijaga oleh Allah, tidak sedikit pun Allah membenarkan mana-mana lelaki menyentuh dirinya walaupun hatinya kerana Allah menyayanginya. Tetapi andai kita bergelumang dengan cinta lelaki, di mana Allah untuk menjaga kita? Allah seperti melepaskan kita kepada seorang manusia yang lebih banyak mengecewakan kita. "


Selama ni aku khilaf dengan segala nikmat yang diberi olehNya...
Bolehkah aku berpatah balik untuk membuang segala pengalaman hidup aku yang penuh dengan kedukaan...?
Kejamnya diriku menyisihkan penciptaku MALAH membiarkan diriku hanyut dalam gelora cinta buatan seorang yang bernama LELAKI...
Oh..hinanya aku di sisi Dia yang Maha berkuasa...
Kepadamu ku pohon keampunan Ya Rabb...

Kuharapkan hidayah darimu Ya Allah...
Subhanallah.. aku alpa...


With Love;



No comments: